Sunday, March 18, 2007

Premiär..






....bilden på min första egenhändigt ihopknåpade ARIGURUMI figur. Det var en utmaning att få i hop den när man inte kan virka...men nu kan jag det . Ska ärligt säga att jag är rätt nöjd med resultatet och det var så roligt så det lär bli flera vad det lider...
___________________________________________________
Mitt skaparberoende håller på att överföras till mina små töser. I dag hade My sitt efterlängtade 6 års kalas .....
6 års prinsessa
...och vad var det för tema på det då? Just det PYSSELKALAS!. Har för ett tag sedan beställt ansiktmasker för att göra VENETIANSKA ANSIKTSMASKER till mig själv, men det blev nå´t fel i beställningen så det kom ca. 20 masker och det var kanske liiiite väl många, men idag använde vi några av dem på kalaset och dekorerade dem med glitterlim och paljetter TJUSIGT värre kolla in....

Lagom mör efter barnkalas.....nu väntar en härligt avkopplande meditativ stund med en ny virkning. Tack för idag!

2 comments:

Minianna said...

Åhååååå!!!

Gud vad kul att vi "hittat" varandra eller vad man ska säga!! Tack tack Mirre :O)

Vi pratade om dig igår faktisk för jag och Alex var och köpte frukostbröd på konditoriet där "på din gata" så när vi åkte föbi ditt hus så sa jag att där bor Lena, kommer du ihåg henne? Menar du pyssel-Lena? sa hon då. Lite roligt, att du är så förknippad med pyssel!

Kul att du börjat blogga! Nu får man en till favvosida att besöka.

Och, jo, jag är ju gravid! Haha! Supersynd att du inte är kvar! Verkligen, skulle varit jättemysigt! Men men, allt har ju sin tid.

Kul att ni gillade restaurangen. Hoppas vi ses fler gånger, ska hälsa Anne att ni var nöjda!

Massor kramar!!!!

Minianna said...

Glömde ju.... Hon har verkligen blivit JÄTTELIK dig tycker jag!!!

Och den virkade nallen var supergullig! Kan man beställa såna?