Tuesday, April 24, 2007

Bizzi bizzi

Hur bizzi får man bli egentligen och hur fort går tiden egentligen???
Och hur kul är det med en blogg som aldrig uppdateras???
Och vad sysslar man med när man är bizzi?

Här har det vårstädats trädgård tillexempel ....

aprilträdgård
.....och övats cykling. Båda tjejerna har fått nya cyklar och kämpar på med balansen. Övning ger färdighet heter det. När man har olika personligheter så går det olika bra. Av bilderna kan ni säkert avgöra vem som har vilken personlighet. ("Ja, jag kan!!!!! "- "Dumma fula cykel")












Annars så har tiden susat iväg med arbete och påskfirande i en faslig takt.


På skaparfronten intet nytt. Jag är jut nu ifasen : samla ideer för nya designer och projekt inför sommarförsäljningen. Idérna är på embryostadiet och börjar ta en gripbar form.
I dag bjuder jag på lite ögongodis av saker som jag inte gjort själv. mumsfillibabba


bild: the blue between







I övrigt drömmer jag idag om att äga en garnbutik, med riktigt lyxiga mumsiga garner, samt tycker synd om mig själv för att jag lider av bihåleinflammation och har gräsligt ont i huvudet, så nu är det dax att sluta för i dag.

4 comments:

Mollys Hus said...

Hej,
vilken mysig trädgård du ser ut att ha! Vi är ju nästan grannar oxå ;), bor i Tranås.

Anonymous said...

Goa ungar, mysig trädgård och vackra smycken...synd bara att du inte mår så bra!!
Krya på dig!

Minianna said...

Heeeeej!!!

Kul att se att ni mår bra!! Men jag tycker nog att du är liiiite dålig på att lägga upp inlägg!!

Kramkram, ha en jättemysig helg!

Minianna said...

För jag antar att du är frisk från bihålsnifl. nu?? Usch och fy!! får också det superlätt! INTE kul!